A hattyú felszáll: A Swarovski felfedi új márka identitását és meghökkentő üzletkoncepcióját
A világ legnagyobb kristály gyártója, a Swarovski teljes átalakuláson megy át 2021-ben! Merész víziót fogalmaz meg a brand globális jogkörrel kinevezett kreatív igazgatója Giovanna Engelbert, aki nemcsak az ikonikus hattyú logót tervezte át, hanem nem kisebb célt tűzött ki, mint a Swarovski kristály felpozícionálását olyan luxusmárkák közé, mint a Tiffany vagy a Hermes.
Az új üzlet koncepció a Swarovski WonderLab nevet kapta, és már meg is nyílt az első Instant Wonder Store Milánóban, amit további nyitások követnek világvárosokban. Az üzletbe lépve nehéz eldönteni, hogy Alíz Csodaországába érkeztünk, avagy a Charlie Csokoládégyára változott át kristály manufaktúrává, a megjelenés azonban meghökkentő és újszerű.
A hattyú jelképe marad, oktogon formába zárva, hosszú nyakkal, mely a kristály csiszolására utal, mindezt világos rózsaszín árnyalatban, modern vonalvezetéssel. Giovanna szerint a kristály laboratóriumban a tudomány és a varázslat találkozik, mely emberi testet is ölt az új modellek segítségével.
Extrém elegancia, két szó, amely biztosan igaz az eddig felfedett ékszerekre: hatalmas kristályok, hatalmas ékszerek, nem mindennapi szettekben. Engelbert úgy tűnik semmilyen sorba nem akart beállni, amikor újra álmodta a brand megjelenését, kizárólag a képzelet szabhatott határt az ékszerek végleges formájának.
Új világot alkotott a 2020 májusában kinevezett kreatív igazgató, akinek azonban nem új a Swarovski, hiszen korábban is a cégnél dolgozott.
Swarovski CEO, Robert Buchbauer szerint: “A Swarovski mindig is az innováció és az újjászületés márkája volt. 126 éve hűek maradunk a gyökereinkhez, miközben a fejlődő világ igényeit próbáljuk kiszolgálni. Új fejezetet nyitunk történetünk nagykönyvében, amely mérföldkő lesz abban, hogy a Swarovski valódi lifestlye brandé váljon .”
Az új üzletben a vásárlók érzékszervei rengeteg impulzust kapnak: vibráló színek és textúrák, fém szobrok és innovatív anyagok kápráztatnak el. Maradandó benyomást keltenek már a nyilvánosságra hozott képek is, ahol az üzletben megjelennek a kristály figurák és ékszerek, csakúgy, mint a kristály elemek, órák és más különleges darabok.
Hazánkba elsőként az új ékszerek és az új csomagolás fog apránként megérkezni áprilistól kezdődően, illetve a közösségi médiában a szemfüles kristály rajongók már felfedezhették az új kampány elemeit, melyet február 21-én kezdett el nyilvánosságra hozni a Swarovski. A logóban a SWAROVSKI név marad, mely arányaiban még nagyobb hangsúlyt kap, a hattyú pedig ’felszáll’.
Kövesse a Swarovski hivatalos oldalait: