Cookie beállítások

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

GY.I.K

  • Hol tudok érdeklődni a rendelésem vagy a termékek felől?
    - Kérjük, ha kérdése van, keressen minket telefonon 06204842427 számon, minden munkanap 8:00-16:00 között, vagy írjon e-mailt a webshop@realszisztema.hu címre.

  • Cégnévre is kérhetek számlát?
    - Természetesen kérhet, a rendelés leadásakor a cím hozzáadásánál kell a "Cégként vásárolok" négyzetet bepipálni. 2020. július 1-jétől az adószám feltüntetése kötelező céges vásárlások esetén, ezért kérjük, a rendelés leadásakor a pontos adószámot írja be a megfelelő helyre.

  • Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
    - A házhoz szállítás díja 1650 Forint, GLS csomagpontra kért szállítás esetén 1450 Forint. 20 000 Forint összértékű rendelés felett a kiszállítás díjtalan. Üzleteinkben a személyes átvétel ingyenes. A kiszállításban Partnerünk a GLS.

  • Hány napon belül kapom meg a rendelésem?
    - A beérkezett megrendelések feldolgozását minden munkanap 8:00-16 között azonnal elkezdjük. A rendelések általában 2-4, maximum 10 munkanapon belül átvehetőek vagy kiszállításra kerülnek, de igyekszünk minél hamarabb teljesíteni a rendeléseket. Hosszabb várakozási idő egyedi megrendelés, elő-rendelés vagy Kecskeméten történő személyes átvétel esetén előfordulhat. A rendelés állapotáról minden esetben e-mailt küldünk.

  • Személyes átvétellel gyorsabban hozzájutok a rendelésemhez?
    - A webshopon szereplő raktárállapot üzleteink aktuális készletét mutatja. Ha a kiválasztott termék az átvételi helyként is megjelölt üzletben van, akkor akár a rendelés napján is átvehető. Kérjük, csak abban az esetben induljon az átvételi pontnak megjelölt üzletbe, ha arról e-mailben megerősítést kap. Amennyiben a terméket egyik üzletünkből a másikba kell szállíttatnunk az Ön részére, az Budapesten belül 2, maximum 8 munkanapot vesz igénybe.

  • Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?
    - A szállítási cím változásait az Ügyfél telefonon, írásban vagy e-mailben jelezheti.

  • Hogyan tudom érvényesíteni a kuponkódot?
    - A regisztrációkor használt e-mail címről bejelentkezve a megrendelni kívánt terméket a kosárba kell helyezni, majd a felhasználóneve alatt látható 'Kosár' ikonra kattintva a 'Beváltás' mezőbe tudja beírni az aktuális kuponkódot. 

    ​   

  • Visszaküldhetem a terméket, ha nem tetszik?
    - A webshopban leadott rendelés esetén a kézhezvételtől számított 14 napon belül akár indoklás nélkül elállhat a rendeléstől, és a termék árát visszatérítjük. Kérjük olvassa el az Elállási Nyilatkozatot.

  • Hol tudom személyesen megtekinteni a termékeket?
    - A Reálszisztéma Menedzser Shop a hét minden napján nyitva tart Budapesten a Váci utcában  (kérjük, a nyitva tartási időről ITT tájékozódjon). Illetve Swarovski márkaboltjaink is nyitva tartanak, itt személyes átvételre kért termékeket tudja megtekinteni, illetve a Swarovski üzlet saját Swarovski kínálatát. Az üzletek készlete azonban eltérő lehet.

  • Mit jelent a terméknél a 'Rendelésre' státusz?
    - Egyes termékeink esetében (Samsonite és American Tourister) a 'Rendelésre' státusz azt jelenti, hogy a termék saját készletünkről nem elérhető, azonban meg tudjuk rendelni a gyártótól. Ha a megrendelt termék van a gyártó készletén, abban az esetben kb. másfél héten belül megérkezik a raktárunkba. Amennyiben nincs készleten, abban az esetben várnunk kell amíg újra elérhető lesz a gyártónál, ennek időpontja változó. Bővebb információkért kérjük írjon nekünk, vagy keresse telefonos ügyfélszolgálatunkat! Várjuk jelentkezését a 06204842427 számon vagy a webshop@realszisztema.hu címen.