Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K

  • Hol tudok érdeklődni a rendelésem vagy a termékek felől?
    - Kérjük, ha kérdése van, keressen minket telefonon 06204842427 számon, minden munkanap 9-17:30 között, vagy írjon e-mailt a webshop@realszisztema.hu címre. 

  • Mennyibe kerül a házhozszállítás?
    - A házhoz szállítás díja 1250 Forint, GLS csomagpontra kért szállítás esetén 1050 Forint. 50 000 Forint összértékű rendelés felett a kiszállítás díjtalan. Üzleteinkben a személyes átvétel ingyenes. A kiszállításban Partnerünk a GLS.

  • Hány napon belül kapom meg a rendelésem?
    - A beérkezett megrendelések feldolgozását minden munkanap 9.00-17.30 között azonnal elkezdjük. A rendelések általában 3, maximum 5 munkanapon belül átvehetőek vagy kiszállításra kerülnek. Hosszabb várakozási idő egyedi megrendelés, elő-rendelés vagy Szegeden történő személyes átvétel esetén előfordulhat. A rendelés állapotáról minden esetben e-mailt küldünk.

  • Személyes átvétellel gyorsabban hozzájutok a rendelésemhez?
    - A webshopon szereplő raktárállapot üzleteink aktuális készletét mutatja, melyek Budapesten a Westendben és a Mammutban, illetve Szegeden találhatóak. Ha a kiválasztott termék az átvételi helyként is megjelölt üzletben van, akkor akár a rendelés napján is átvehető. Kérjük, csak abban az esetben induljon az átvételi pontnak megjelölt üzletbe, ha arról e-mailben megerősítést kap. Amennyiben a terméket egyik üzletünkből a másikba kell szállíttatnunk az Ön részére, az Budapesten belül 1, maxmium 2 munkanapot vesz igénybe, Szegedre vagy Szegedről történő szállítás esetén maxmium egy hetet.

  • Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?
    - A szállítási cím változásait az Ügyfél telefonon, írásban vagy e-mailben jelezheti.

  • Hogyan tudom érvényesíteni a kuponkódot?
    - A regisztrációkor használt e-mail címről bejelentkezve a megrendelni kívánt terméket a kosárba kell helyezni, majd a felhasználóneve alatt látható 'Kosár' ikonra kattintva a 'Beváltás' mezőbe tudja beírni az aktuális kuponkódot. 

    ​   

  • Visszaküldhetem a terméket, ha nem tetszik?
    - A webshopban leadott rendelés esetén a kézhezvételtől számított 14 napon belül akár indoklás nélkül elállhat a rendeléstől, és a termék árát visszatérítjük. Kérjük olvassa el az Elállási Nyilatkozatot.

  • Hol tudom személyesen megtekinteni a termékeket?
    - A Reálszisztéma Menedzser Shopok a hét minden napján nyitva tartanak Budapesten a Westendben, a Mammutban és Szegeden a Kárász utcában (kérjük, a nyitva tartási időről ITT tájékozódjon). Az üzletek készlete azonban eltérő lehet.

  • Miért nem tudom kosárba rakni a 'Rendelhető' státuszú termékeket?
    - Amennyiben a termék elérhetősége 'Raktáron' státuszt jelöl, a termék azonnal kosárba rakható és megrendelhető. Egyes termékeink esetében (elsősorban a Samsonite és American Tourister márkák esetében) a 'Rendelhető' státusz jelenik meg, ami azt jelenti, hogy a termék saját készletünkről nem elérhető, azonban meg tudjuk rendelni a gyártótól, így a kiszállítási határidő hosszabb lehet. 'Rendelhető' elérhetőségű terméket nem tud kosárba helyezni. Kérjük, amennyiben ilyen termékre szeretne rendelést leadni, írjon nekünk, vagy keresse telefonos ügyfélszolgálatunkat! Várjuk jelentkezését a 06204842427 számon vagy a webshop@realszisztema.hu címen.